czwartek, 2 kwietnia 2015

Boys, boys, boys...

Jak wiecie jestem mamą Zuzi. Czyli mam córeczkę, którą mogę stroić w sukienki, spódniczki, spinki i inne fatałaszki ;-) I przyznaję- bardzo to lubię! Staram się wybierać ciuszki ładne, modne ale zawsze- wygodne. Lubię dobrej jakości materiały, a to niestety kosztuje. Ale nie omijam też sieciówek. 

 Coraz częściej garderobę wybiera sobie Zuzia... A Zuzia jak to dziecko lubi motywy bajkowe, a jako dziewczynka- kolor różowy (kiedyś obiecywałam sobie, że nie będę jej nic w tym kolorze kupować...) 
i wszelkiego rodzaju błyskotki- spinki, opaski, bransoletki i inne akcesoria.

Często słyszę od mam chłopców- " w sklepach nie ma nic ładnego dla chłopca". Otóż nie zgadzam się! Teraz naprawdę jest szeroki wybór ciuchów dla chłopaków. Może jeśli chodzi o kolorystykę, to faktycznie - najwięcej ciuchów dla chłopców jest w kolorze niebieskim, turkusowym i tym podobnych odcieniach ( to zupełnie jak dla dziewczynek róż/fiolet).
Poniżej przedstawiam Wam kilka zestawów - to co wpadło mi w oko i w co ubrałabym syna, oczywiście gdybym go miała ;-)

Czerwony/koralowy - wszystko ZARA


Szary 1. NOSWEET 2. COOL CLUB 3. MINI RODINI

Odcienie zielonego - 1.MISZKOMASZKO  2.MINI RODINI 3.EMILE ET IDA 4. ZARA

Odcienie brązowego i żółtego 1. GRAY LABEL  2. MINI RODINI 3. MISZKOMASZKO

Błękit/turkus- wszystko H&M

 



               

2 komentarze:

  1. Oj wybrałabym kilka rzeczy dla moich chłopaków. Szczególnie buciki z Zary skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślepota ze mnie...dopiero zobaczyłam komentarz i zatwierdziłam ;-)
      Jakieś pomysły na posty dla mam chłopaków? ;-)

      Usuń