sobota, 7 marca 2015

Arbuzowe Love


Nie przepadam za arbuzami. Wolę melony. Arbuz ma jak dla mnie za dużo pestek.
No ale ja tu o owocu do jedzenia się wypowiadam... Print arbuzowy to już inna bajka ;-)
W tym sezonie tz. wiosenno/letnim znajduje się w ofercie prawie każdej marki.
Nosweet, Bobo Choses, Soft Gallery, Kollale...Na ciuszki i dodatki tych marek padł mój wybór.
Część z tych rzeczy na pewno znajdzie się w szafie Zuzi.  To lato będzie na pewno bardzo soczyste i owocowe, bo obok arbuzów królują cytrynki, banany... I bardzo dobrze, bo z czym jak nie z owocami ( i lodami oraz słońcem ;-) kojarzy nam się lato?
Zapraszam Was na mocno arbuzowy post. Zebrałam tu arbuzowe propozycje moich ulubionych marek. Starałam się poukładać je według jakiegoś klucza: sukienki, dodatki, stroje, coś dla chłopca, coś dla niemowlaka... 
Jestem bardzo ciekawa, co Wy byście wybrali wśród arbuzowych propozycji...Podzielcie się proszę swoim wyborem w komentarzu ;-)

Dodatki
1, 2 Nosweet 3. Bobo Choses


 Dla chłopaka ( i nie tylko ;-) )
1,2,3 Nosweet
Arbuzy od Soft Gallery


Sukienki


1,4 Nosweet 2. Bobo Choses 3. Soft Gallery ; zdjęcie 2 Nosweet

Dla niemowlaka
1,2 Bobo Choses
Na lato
 1, 3 Nosweet 2,4 Bobo Choses

 1,2 Bobo Choses

1. Bobo Choses 2. Kollale 3. Soft Gallery

Ubranka kupicie:

Nosweet http://sklep.nosweet.pl/ oraz w sklepach partnerskich (info na stronie Nosweet)

Bobo Choses i Soft Gallery m.in. http://misslemonade.pl/pl/ 

Kollale http://www.kollale.com/

Zdjęcia pochodzą ze stron powyższych sklepów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz